Reklamácia tovaru

Postup pri reklamácii tovaru zakúpeného cez e-shop. Na tovar zakúpený v našom e-shope máte podľa zákona záručnú dobu 24 mesiacov.

Ako môžem reklamovať tovar z e-shopu?

Zaslaním tovaru na adresu skladu:
Asoto.sk / POP Tábor-JC, s.r.o.
Staroklokotská 17
Tábor 39003 / Česká republika

Tovar musí byť odovzdaný na reklamačné riadenie čisté, hygienicky nezávadné, v opačnom prípade nemusí byť nami prijaté. Reklamovaný tovar nemusí byť v originálnom obale. K reklamácii priložte faktúru / doklad o kúpe / a vyplnený reklamačný list. Neposielajte tovar na reklamáciu na dobierku, nebolo by nami prijaté.

Reklamačný list

Hľadať: ""

0 ks
Košík: 0,00
0 ks
Obľúbené
X

Prihlásenie

Zaregistrujte sa a získajte zľavu 8 € na svoj prvý nákup!


alebo cez e-mail

Registrácia

Zaregistrujte sa a získajte zľavu 8 € na svoj prvý nákup!

Po zaškrtnutí políčka „Chcem dostávať informácie o novinkách a zľavách“ a potvrdení registrácie vám e-mailom príde zľavový kód, ktorý uplatníte v nákupnom košíku.


alebo cez e-mail

Zabudnuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na zmenu hesla.

Zákaznícka karta